Ιδού πώς ο… αυτοκράτωρ της Κρήτης “εκδικείται” όσους δεν του καθαρίζουν τα σακάκια! (έγγραφα)

Εκείνοι που είχαν μάθει να είναι ιδιοκτήτες της εξουσίας, της Κρήτης, της Πελοποννήσου, της Μακεδονίας, της Ελλάδας ολόκληρης, ιδιοκτήτες ακόμα και της ψήφου των πολιτών (ή απλά των ψηφοφόρων), νόμιζαν πως τα μέσα ενημέρωσης υπάρχουν για να τους κάνουν δημόσιες σχέσεις και να τους διαμορφώνουν προφίλ.

Έσχατο, αλλά χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο πράσινος περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, ο και χρηματοδότης του ιδρύματος Μητσοτάκη, που φαίνεται ότι αυτή τη φορά θα έχει τη στήριξη της ΝΔ του Μητσοτάκη στην περίπτωση που μπορέσει να είναι υποψήφιος. Ο άνθρωπος προσπάθησε να προσεγγίσει τον Αλέξη Τσίπρα προκειμένου να πάρει το χρίσμα για την υποψηφιότητά του, αλλά η “σούπα” τού έκοψε από τις αντιδράσεις των τοπικών στελεχών της αριστεράς και του τότε Candianews, που αποκάλυψαν τη στάση και το ρόλο του.

Με χαμένο το παιχνίδι προσέγγισης στον ΣΥΡΙΖΑ, κι αφού μετά τη χρηματοδότηση της περιφέρειας στο Ίδρυμα Μητσοτάκη έγινε “ο περιφερειάρχης της καρδιάς της Ντόρας”, κατά τη δήλωση της ίδιας από τα Χανιά, αποφάσισε να καταστρώσει το δικό του σχέδιο: προσέγγισε τον Λ. Αυγενάκη και φαίνεται ότι έκλεισε ο αρραβώνας.

Μετά έκανε ένα δεύτερο βήμα: χοντρά πακέτα στα μέσα της Κρήτης. Υπάρχουν μέσα που τα χρηματοδοτεί ακόμα και με 50- 60.000 ευρώ για διαφήμιση μερικών ημερών του ΠΕΠ! Στην ουσία, δε διαφημίζει, φυσικά, κανένα ΠΕΠ, αλλά χρηματοδοτεί για λογαριασμό του σε μια κρίσιμη περίοδο τα μέσα, για να τον θυμηθούν την κατάλληλη ώρα.

Χρηματοδότησε αρχικά ραδιόφωνα, εφημερίδες και κανάλια. (δείτε παρακάτω τα στοιχεία και τα έγγραφα)

Και τώρα τα διαδικτυακά μέσα, τα portals. Όλα, και τα πιο μικρά, του νησιού. Το χρήμα που έπεσε φτάνει τις δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Από 2-3.000, το ελάχιστο, μέχρι τις 12.000 ευρώ. 

(δείτε μερικές από τις αποφάσεις στη συνέχεια)

Όλα, και τα πιο μικρά.

Πλην ενός: του τότε Candianews. Αυτή ήταν η τιμωρία και η εκδίκηση του γαλαζοπράσινου περιφερειάρχη, στον οποίο πολλά άλλα μέσα φτιάχνουν το κοστούμι του “καλού και εργατικού Σταύρου”. Έχουν τους λόγους τους…

Όπως κι ο Σταύρος έχει τους λόγους του που εξαίρεσε τότε το Candianews και σήμερα το Candiadoc.

Προσέξτε, το Candia ένα από τα δυο μεγαλύτερα, από πλευράς επισκεψιμότητας και αναγνωσιμότητας, ειδησεογραφικά site της Κρήτης και ένα από τα 3-4 μεγαλύτερα της ελληνικής περιφέρειας.

Είναι η εκδίκησή του γιατί δεν είμαστε ούτε ποτέ θα γίνουμε, του χεριού του. Ούτε “του χεριού” κανενός.

Άλλωστε ήξερε και ξέρει ότι και “χοντρό πακέτο” να μας έδινε, όπως σε πολλούς άλλους με πολύ μικρότερη επισκεψιμότητα και απήχηση, η δημοσιογραφική “γραμμή” μας δε θα άλλαζε. Άρα, χαμένο το χρήμα του…

Και γιατί γράφονται αυτές οι γραμμές; Για να μάθουμε καλύτερα τον Σταύρο…

Αλλά και για να μάθουμε το χρήμα με το οποίο “μπουκώνει”…

Ας θυμηθούμε τί είχε αποκαλύψει το Candianews στις 11 Ιανουαρίου, λίγο πριν επιβληθεί “σιωπή”:

………………………………….

Από τις αποφάσεις που έχουν υπογραφεί μέχρι τώρα από τον ίδιο τον περιφερειάρχη, στον όμιλο της Κρήτη tv- Νέας Κρήτης- Ράδιο 9,84, θα δώσει 50.000 ευρώ (μάλιστα εκτός από μερικά άλλα μικρότερα μέσα που ανήκουν στον ίδιο όμιλο και θα πάρουν άλλα μικρότερα ποσά), ως εξής

-Στο τηλεοπτικό κανάλι, για προβολή σποτ 18 ημερών, 24.000 ευρώ.

-Στην εφημερίδα, για 12 ολοσέλιδες διαφημίσεις, 18.000 ευρώ.

-Στο ραδιόφωνο, για μετάδοση σποτ σε διάστημα ενός μήνα, 8.000 ευρώ.

Στο Ράδιο Κρήτη, για προβολή σποτ για διάστημα 40 ημερών, 15.000 ευρώ.

Στο συγκρότημα Creta tv- Ρεθεμνιώτικων Νέων, για συνεργασία 3 εβδομάδων, 20.000 ευρώ, ως εξής:

-Στην τηλεόραση για προβολή σποτ (21 ημέρες) 10.000 ευρώ.

-Στην εφημερίδα, για 5 καταχωρίσεις σε διάστημα 2,5 εβδομάδων, 10.000 ευρώ.

Στο τηλεοπτικό κανάλι Νέα Τηλεόραση, για προβολή σποτ (σε ένα μήνα) 10.000 ευρώ.

Παράλληλα υπάρχουν δεκάδες άλλες αποφάσεις που αφορούν κυρίως σε μικρότερα ραδιόφωνα ή τοπικά κανάλια και μη ημερήσια έντυπα μέσα, στα οποία δίνονται 1.000- 2.000 ευρώ.

Δείτε μερικές από τις αποφάσεις

kriti tvnea kriti radio 984radio kritirethemniotcreta tv

nea tv

Δείτε και μερικές αποφάσεις για τη διαφήμιση στα διαδικτυακά μέσα

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

* Το email σας δεν θα εμφανιστεί